Druhy PvP

Úvod do PvP

Bojový systém v Age of Conan je pro MMO hry netipický akčně orientovaný. Není tu žádný autocombat, kde jen kliknete na sklill a potom s prstem v nose přihlížíte jak vaše postava bojuje, dokuť jeden z vás nepadne mrtvý k zemi. Namísto toho máte plnou kontrolu nad údery, které vaše postava rozdává, podobně jako v akčních hrách. Můžete vykonávat různé kombinace pohybů. A vytvářet rozmanitá bojová komba, takže například namísto jednoduchého bodnutí se můžete pokusit o mohutný rozmach a useknutí protivníkovi hlavy stejně jako v Gods of war nebo Prince of Persia.
Virtuální hod kostkou je samozdřejmě bdělý v pozadí, ale hráč má nad všem omnoho vyšší stupeň kontroly, podobně jako například v Oblivionu nebo Goticu 3. Po začátku boje sa na spodní části obrazovky vysune pop-up kruh se třemi směrovými šípkami. Pomocí nich hráč v reálném čase určuje směr svích útoků a vytváří účinná komba. Na vyšších levelech budete mít až šest možných směrů útoku, čímš se neporovnatelně zvýší množství dostupných komb a zakončovacími různými údery – rozpůlení hlavy (jak vertikálně tak vodorovně), vytrhnutí vnitřností a nebo rozsekání na kusy budou určite patřit mezi oblíbené.
Boj tak probíhá v reálném čase, meč skutečně spůsobí škodu právě tam, kde zasáhnete. V případě, že zasáhnete dva útočníky najednou, váš meč pronikne přez obě postavy a ty to pocítí na úbytku životních sil, ne jako v klasickém MMO systému jeden na jedného, kde k multizásahu potřebujete speciální skill. Realizmus boje je samotným jádrem a přirozeně součástí života v Hyborii.
Kromě barových bitek jsou v AoC přítomné dva další typy PvP – monumentální bitvy obsahující obléhání a dobývání hráčských měst a pevností a tzv. PvP minihry. V těchto minihrách půjde o různé variacie na známá témata: capture the flag, last man standing a podobně. Patří sem i boj v arénach ve větších městech ríše, kde jednotlivý hráči, skupiny hráčů nebo rovnou celé gildy bojují o čest a vlastní život před zraky diváků a doufejme, že nás Funcom neobere o potěšení vydělat si na tipovaní vítěze. Dalším zajímavým typem jsou PvP minihry je to boj v hlavním měste. Tarantia, obrovské sídlo krále, totiž ve svých okrajových častí nabýzí prostor, kde jednotlivé gangy hráčů budou vést boje o kontrolu nad jednotlivými kousky země.
Během PvP bojů hráči nebudou mít možnost brát poraženým jejich osobní věci. Systém ale vítěze bude odmeňovat tzv. krvavými penězi – blood money, za které si budou moci nakoupit velmi šikovné a pro ostatní jinak nedostupné předměty, zbraně, či kusy zbroje.
Ve hře bude možné sehnat v základu tři pojízdná zvířata – koně, velbloudy a pro dobu ledovou atipické tvory – mamuty. Nejenže si na nich jistě skrátíme čas cestovaním po obrovské říši, ale jejich rychlost využijeme aj v boji. Konkrétně bychom mohli pochválit boj na koni,když cváláte s kopím spůsobíte obrovské škody, zatim co mečem na koni bez pohybu moc protivníkovi neuškodí. Zvládnout bojové umění v plné rychlosti nebude jednoduché, ale proti sehrané formaci dobře vyzbrojených jazdců nemá jakýkoliv nepřítel šanci.

 

Seznam typů PvP bojů

 

Drunken Brawling – nový styl PvP

Pivo? Rum? Sex? Tak na co ještě čekáš?

 

PvP a Blood Money

Chladná ocel meče bude opět ohřáta v teplé krvy lidí.

 

Monumentální bitvy a obležení

Smrt jednotlivce je tragedie, smrt milionů je statistika.

 

PvP a mini hry? – bude brzy dodáno

Battlekeeps Systém ochrany PVP a info o zone Security

Comments are closed.

Designed by Oyun - For Green Hosting