10.0 Craft

Kvuli dotazům ve foru, jsem přeloži a doplnil článek o craftu v AoC. Moc toho neni =) zatim jsem neměl čest na 100% přičichnout k řemeslům.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy podobné jako v článku napište je do komntáře, aby bylo stále o čem psát. =)

10.0 Crafting

10. Živnosti

10.1 Bude v Age of Conan crafting?

Ano, s tím počítejte. Všechny čtyři prestižní třídy – Lord, Commander, Master a Crafter – mají přístup k různým druhům řemesel. Jak se bude postava vylepšovat, budou se i zvyšovat možnosti craftu, závislé ale na zaměření postavy. Vaše postava bude vždy, lepší pokud se budete zabývat pouze jedním druhem řemesla a pokud se budete zabývat řemeslem určeném pro vaši prestižní třídu.

10.2 Jaké druhy schopností řemesla ve hře nalezneme?

Je zde několik různých schopností, lišící se národností (Cimmerian, Aquilonian, Stigian), ale i prestižní třídou. Pro první tři prestižní třídy jsou k dispozici jen vybrané, ale pro Craftera budou přístupná všechna. Základní schopnosti řemesla, které vám budou na počátku hry dostupná, jsou tyto:

Weaponsmith

Jak již jméno naznačuje, zbraň mistr je pánem ohnivé pece a kovářského kladiva, má sílu, ale i preciznost, kterou si jeho výrobky žádají. Toto povolání není sladký med, je nejnáročnější a kdo bude mít čest stát se opravdovým mistrem, bude moci dělat nejstrašnější zbraně Hyborie, jeho výrobky ponesou jeho jméno, jeho zbraně ukončí mnoho sporů a válek. Ale svět Hyborie není pohádka, z většiny řemeslníků se stanou opraváři pouťových atrakcí a výrobci brousků.

Armorsmith

Další z mistrů a pánů železné rudy, jeho výcvik je fyzicky náročný a dlouhý. Ač se nezdá je přesným opakem Weaponsmitha, jeho úkol je totiž zamezit, aby se vaše tělo stalo další potravou supů a lesních mršin. Jeho úkolem je zamezit snahám Weaponsmitha vyrobit nepřekonatelnou zbraň. Je to pán štítů, přileb a rytířských zbrojí. Jestli čekáte výdělek téměř za nic, tak se mýlíte. Víc času než v kovárně strávíte hledáním potřebných surovin, smlouvání s dělníky z železných dolů a obchodováním se vzácnými příměsemi do vašeho brnění. U tohoto povolání si musíte vybrat ze dvou podkategorií lehkého brnění a těžkého brnění. Lehké je z kožešin pro kouzelníky a druidy a těžké pro opravdové bojovníky v prvních liniích.

Gemcutter

Pán třpytivého skla -zlatník, upravuje diamanty, šperky a vzácné kovy. Jeho výrobky nikdy nechybí na drahých zbraních a brněních a každý kdo chce něco znamenat je ověnčen jeho prací. Zatímco obyčejné šperky jsou jen pro parádu. Drahokamy upravené pravým mistrem dodávají svému nositeli nadpřirozené magické účinky. Proto ti nejlepší z nejlepších kupují ještě nepoužité zbraně a brnění, které sami vylepšují magickými šperky a dodávají jim síly z neznámých sfér. Ale žijete v době války, tak pozor na padělky, kterých je v Hyborii díky Gemcutterum plno.

 

Alchemist

Alchymisté jsou cvičení v různých farmaceutických a metalurgických umění. Alchymisté patří mezi nejinteligentnějšími populaci Hyborie, jejich práce je neustálé studování knih a sebezdokonalování. Sbírají a opisují temné spisy z tajných klášterních knihoven, kupují různé recepty, vytváří temné lektvary a studují lidskou anatomii, ale né vždy až po smrti zkoumaného. Díky nim se může Hyborie pyšnit 2% gramotností. Nejčastěji Alchymisté pocházejí z řad mnichů a kněžích z klášteru. Né nadarmo mají kouzelnické postavy bonusy k tomuto povolání. Své lektvary vytvářejí z různých sloučenin s cizími a zdánlivě nadpřirozenými efekty. Krom svých ampulek a zkumavek ať už plné jedů či léčivých mastí umí vytvářet i přenašedla, která se úžasně hodí na únik z prohrané bitvy, nebo k urychlení cesty. Alchymisté jako jediní mají vlastní spolek, něco jako cech, z ostatních povolání nikdo nikdy nespatří jejich sídla a tajná rituální místa a obrovské univerzity, knihovny a kláštery. V hlavních sídlech, ve velkých městech mohou komunikovat a učit se novým trikům, od svých mistrů.
Třeba trik se špičatým kloboukem. =)

Architekt

Spadne-li náhodou budova, kterou postavíš, spadneš náhodou mojí pomocí i ty z 30 metrové skály. Tvrdé pravidlo, kterým se musí všichni architekti řídit, ale odměnou jim jsou přenádherné pohledy na dobře odvedenou práci, na velkolepé paláce a obrovské chrámy, nepřekonatelné hradby a důmyslné zavlažovací kanály. Ale nemalujte si svůj osud zas tak růžově, povětšinou vám bude přidělen projekt na stavbu kurníku či ohrady na ovce. Práce pro ně je přemálo a ještě k tomu vůbec finančně neohodnotitelná.

10.3 Jak a kde budu moci vykonávat své řemeslo?

Vaše živnost je svázaná různými druhy vybavení, které musíte postupem času používat. Většinu nástrojů najdete v dílnách v hlavním městě. Ale kdo by se pokaždé štrádoval tam a zpátky, proto mohou guildovní města za malý poplatek anebo zadarmo pronajímat své dílny. Stavba takové dílny je ale finančně velmi náročná. Proto nečekejte otevřenou náruč všude. Systém řemesel je dělaný aby byl detailní a komplexní navzájem propojený, zároveň je jednoduchý a snadno se učí jeho principy.

(Kdo ovládl craft ve Vanguardu bude tady jako doma =)

10.4 Jak se můžeme zdokonalovat v řemeslu?

Vše vás učí Mistři oboru, jen je ale najít. Ale pozor nenaučí vás to zadarmo, kromě peněz budou požadovat i nějaké zkušenosti a protislužbu a velmi často půjde i o holý život. Každé NPC vás naučí jednu řadu skillů takzvaný jeden cf lvl a po dokončení tohoto lvl musíte opět najít jiného mistra s vyšší úrovní.

(Nejhorší nápad Funcomu, no ještě že vám řeknou kde najít dalšího, snad to změněj)

10.5 Budou hráčovi výrobky lepší než jiné výrobky tvořené serverem?

V Age of Conan jsme dlouhodobě řešili tento problém. Zda budou řemeslné výrobky na stejné úrovni jako ty, které najdete v kobkách, v dangeonech a podobně. Chtěli jsme dosáhnout jisté hierarchie. Hráč vyrobí meč, jiný ho obohatí o kouzelné prvky, další dodá magické diamanty a dosáhneme tím velmi drahé a vzácné zbraně. Ale otázka je zda budou hráči ochotni za meč zaplatit. Proto tu bude druhá možnost meč najít v Dangeonech a na nebezpečných výpravách. Ale ty nejcennější a nejlepší zbraně hráč bude stejnak muset vybojovat klasicky v arénách nebo na nebezpečných místech Hyborie.

10.6 Bude záviset kvalita výrobku na kvalitě zdrojových materiálů?

Ano, položková kvalita bude záviset na statistikách a na materiálech z čehož je finální výrobek vyroben. Tímto způsobem bude vytvořeno obrovské množství produktů v různé kvalitě.

10.7 Budou schopni řemeslníci udělat i válečné a obléhací stroje?

Ano, pokud se ocitnou v bitvě, mohou sestrojit praky, samostříle, děla a trebuchety a ti kteří ovládli učení architekta, budou schopni tyto zbraně umístit i v hráčském městě na hradby a pevnosti.

10.8 Je možné, abych měl postavu pouze na craft a druhou bojovou?

Ne, vy budete potřebovat hlavní lvl úroveň. Crafter je třída prestiže a třídy prestiže se neotevřou na nízkých lvl. Po výběru třídy v úrovni 5 a třídy v úrovni 20 dochází k postupnému otvírání craftu, který ale nebude finální než na 30 lvl.

10.9 Vyplívá tedy z toho, že craft ovlivňuje aktuální hlavní level postavy?

Nejen to, ale i vaše síla a inteligence. Válečník bude vždy lepší kovář, než kouzelník. Můžeme i říci, že kouzelník není naprosto předurčen dělat kováře. A naopak válečník nebude nikdy tak úspěšný v míchání bylinek jako kouzelník, kvůli své nízké inteligenci.

Volný překlad doplněn zkušenostmi z AoC bety.¨
By Syny

 

Pište Dotazy =) na nejinteligentneší odpovím. :D

Comments are closed.

Designed by Oyun - For Green Hosting